Nya fina kläder till oss båda

Jag var för lat för att promenera, så vi tog bussen till Liverpool One istället. Vi gick in på Primark så fort vi kom fram och hittade så underbart fina kläder att jag nu svävar på fluffiga rosa shoppingmoln!

Det första jag köpte var en limited edition-kavaj som hade kostat hela £25 (vilket är mycket för ett Primark-plagg) men som nu var nedsatt till £10 = perfekt! Det är alltså ett ljust gammelrosa tyg underst och svart spets över det. Den är som gjord för mig och kommer göra en massa outfits betydligt roligare i höst. Jag älskar den!

 

Dagens andra köp var en klänning som jag ska ha på mig redan nu ikväll när vi går ut. Som ni säkert kan gissa är den av samma limited edition-serie som kavajen, och var nedsatt från £21 till £10 den med. Även denna är gjort av ljust gammelrosa tyg och svart spets, men har även ett par lager tyll som ger kjolen rejäl volym. Jag tänker mig den med svarta strumpbyxor och pumps, lite vågor i håret, och sotade ögon ikväll. Jag känner mig jättefin i den!

 




Det sista jag köpte till mig själv var en stor lila ring jag inte kunde motstå:

Den kostade endast £1.5!

Jag tyckte John förtjänade lite nya kläder han med, så jag köpte två snygga t-shirts till honom. Kläder är inte direkt något han prioriterar, men jag tycker det är jättekul att se honom i fina nya kläder, så han kommer säkerligen få lite kläder i present av mig emellanåt ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0