Lite färg? Anyone? No.

Igår kom John och mötte mig vid University Square efter skolan och så gick vi tillsammans ned till stan. Vi började med att äta jättegoda hamburgare på ett utav alla snabbmatställen som ligger längs Myrtle Street, och sedan gick vi till en utav mina favoritbutiker på Bold Street, nämligen Red Lotus. Jag älskar det mesta där inne så det är rätt konstigt att jag inte köpt något där förut, men nu lade jag äntligen vantarna på ett riktigt statementhalsband:

 

 

Vi planerar en riktig mysdag tillsammans imorgon, och då tänkte jag använda halsbandet för första gången. Och finns det något jag tycker om så är det att matcha, så även naglarna blev svarta:

 

 

Lacket från Make Up Store måste vara ett utav världens bästa svarta - ett lager räcker för att naglarna ska bli kolsvarta. Ett litet tips till alla som gillar svarta naglar alltså ;)

 

Nu ska jag försöka få tummen ur och plugga lite statistik. Fy fan vad svårt det kan vara att hitta motivation ibland! Till och med Accounting and Finance är en fröjd jämfört med Business Statistics... de som pressade in den kursen i läroplanen måste helt klart vara sadister...


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Härligt halsband! Nåt sånt har man aldrig sett förut, det blir en rolig detalj till vad som helst!

2010-05-08 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0