Gräddfärgade skor

När jag tog studenten hade jag på mig en vit, midjekort jeansjacka med halvlånga ärmar över min klänning (det var rätt kallt den dagen). Vitt är allt annat än min favoritfärg, men just den jackan tycker jag om, och dessutom vill jag inte köpa en jacka och sedan bara använda den en gång, så i sommar tänker jag ha den till mina nya ljusa jeansshorts, bland annat.

 

Det är ju ingen nyhet att jag gillar att matcha, så för några dagar sedan bestämde jag mig för att köpa ett par ljusa skor. Nästan alla skor jag äger är svarta, eller iaf mörka, och mörka skor till en i övrigt helt ljus och somrig outfit vet jag att jag inte skulle trivas i. De här däremot tror jag kommer passa perfekt till alla mina ljusa sommarplagg:

 


Jag beställde dem från New Look här om dagen, så de är alltså på väg till Sverige just nu. I can't wait tills jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0