Fredagsmiddag på Nando's

Jag ett par bilder när vi var på Nando's och åt middag i fredags, men jag glömde att be John att ta kort på mig och den underbara maten. Här försöker jag alltså dokumentera min tillvaro, och så glömmer jag bort att inkludera mig själv! Oh well, om någon skulle sakna mig så finns det ju en egobild eller två i resten av bloggen, haha ;)

Jag och John åt precis samma sorts mat: varsin halv kyckling, pommes frites med peri-perisalt, och vitlöksbröd. Nando's serverar enbart kyckling (i köttväg), peri-perikryddad kyckling är deras grej, och till det får man välja bland en mängd olika tillbehör. Beställningen gör man i en viss ordning; man börjar med sitt bordsnummer, sedan väljer man kryddstyrka, typ av kyckling, och sist med inte minst väljer man tillbehör.

Den här gången var det farmor som bjöd oss på middag, så: tack farmor! Vi hade hur trevligt som helst :)

Det var första gången John var på Nando's (själv har jag varit där en gång innan)

 

De gillar som sagt peri-perikrydda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0