Bold Street

Nu är jag hemma igen efter att ha gått på stan i flera timmar. Det var riktigt härligt väder ute, så det var skönt att promenera runt lite. Först gick jag till Red Lotus och Shared Earth och köpte smycken till mamma (vilka smycken jag köpte är hemligt än så länge, det ska bli en överraskning för henne), och sedan gick jag vidare till Primark.

Primark är verkligen en fantastisk butik. Visst, kvalitén är långt ifrån den bästa på vissa plagg, men andra håller minst lika bra som de från andra butiker. Men anledningen till att jag älskar Primark är givetvis att det är så himla billigt där, plus att de har så otroligt många olika typer av kläder att välja på!

Idag köpte jag ett par spetsleggings, ett par latexaktiga leggings, ett par ljusblå jeansleggings, samt ett rosa/vitt/grått slappt linne med en rolig volangdetalj. Dessvärre har jag inga kort att visa upp eftersom jag packade ned kläderna i kuvert och postade dem till Sverige illa kvickt... Åh vad jag längtar tills hösten då jag kan ha på mig alla fina kläder jag köpt de senaste veckorna!

Bold Street

Gulligt godis


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Ååh, vad jag längtar efter ditt paket! Kan inte bärga mig tills jag får se vad du hittat åt mig!

2010-05-16 @ 19:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0