Tillbaka där allt började

Igår åkte jag upp till Linköping igen för att hålla John sällskap de timmar han inte jobbar. Jag mår bättre än jag gjort tidigare på lovet, men förkylningen och febern vill inte riktigt ge med sig. Tidigre idag låg jag fullt påklädd och med vinterjacka under täcket och frös så att det gjorde ont(!), och det är fanimig inte trevligt! Och när John samtidigt sitter vid skrivbordet i mjukisbyxor och t-shirt och verkar må hur bra som helst inser man verkligen att något inte står rätt till. Jag är så jävla trött på att vara sjuk att jag saknar ord! Att man inte ska få må bra en enda dag när man är "hemma"!

Igårkväll och idag har vi varit på besök en trappa ner, i Johns gamla korridor, och den är lika sunkig som alltid, haha! Jag vet att jag har beskrivit den horribla inredningen för Brain någon gång för länge sen, och tänkte  därför att jag kunde bidra med lite bildbevis (schyssta soffor va?):

 

 

Men jag har haft så roligt där med John och hans vänner att jag trivs bra ändå; det är riktigt mysig stämning där, och låter man bli att lyfta på soffkuddarna är det inte så farligt smutsigt heller, haha! Det brukade finnas två korridorsråttor (husdjur i bur alltså), en vit som hette Adolf och en svart vid namn Obama, men nu finns dessvärre bara Obama kvar i livet. Det är tråkigt, de var så söta tillsammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0