Tentaplugg och klockköp

Anledningen till att jag är ovanligt tyst här på bloggen är att jag pluggar inför mina tentor. Idag gjorde jag mig både i ordning och lämnade huset - framgång! Jag gick till Costa där jag köpte mig en liten caffe latte, samt en körsbär&mandel-muffin som höll mig mätt och belåten medan jag pluggade konsumentbeteende.

Efter cafébesöket gick jag till bokhandeln och köpte en klocka. Den är sanslöst ful, men någon annan typ finns inte att köpa på skolområdet, så det fick helt enkelt bli en sådan. Jag använder vanligtvis mobilen som klocka, men man får inte ta med mobiler in i provsalen så jag anser mig behöva en "riktig" klocka (this particular one is pretty much a joke though...). Det gäller att hålla koll på tiden när man sitter där och skriver!

Här visas dagens datum^^


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Jag tycker klockan var jättefin!

2010-01-20 @ 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0