Resten av nyårsnatten

Vid elvatiden åkte jag och John in till stan, och traskade upp till Ola oh Sara. Vi stannade väl nästan en halvtimme innan vi alla åkte till Kvarndammen där det vankades livemusik och fyrverkerier. Det var mysigt och stå där och kramas i mörkret, trots att det var ett tiotal minusgrader ute...

När fyrverkerierna började tystna åkte vi hem till Sara igen. Jag passade på att läsa lite svenskt skvaller medan de kollade på en amerikansk serie jag inte minns namnet på, men som jag verkligen inte klarar av. Sedan blev det ett par avsnitt av en annan amerikansk serie och jag gillar, men som Sara inte tycker om, dvs Seinfeld. Haha, är det inte typiskt att man ska ha så olika smak? Vore smidigare om alla i ett sällskap älskade samma serie, och just den serien visas på TV medan man sitter där och umgås ;)

Efter ett par timmar åkte vi hem till Flugeby igen, men somnade gjorde vi inte förräm framåt morgonen. Sov gjorde vi hela dagen... frukost åt vi kl 17.15, ungefär. Sorgligt hur lätt det är att vrida på dygnet.

Nu blir det film. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0