One down, three to go.

Första tentan är över - one down, three to go. Idag var det Consumer Behaviour, och jag svarade på frågorna gällande decision-making och attitudes. Det kändes inte så farligt, men jag önskar att jag hade haft med tid på mig. Det är krävande att skriva två uppsatser på två timmar.

Imorgon väntar tenta nummer två, i Development of International Business, och det provet har vi som tur är fått se i förväg och förbereda svar till. Jag får hålla tummarna för att det jag förberett faller läraren i smaken!

Imorgon är förresten en stor dag i dubbel bemärkelse; John fyller år, och vi firar elva månader tillsammans. Jag önskar verkligen att jag var ledig så att vi kunde fira med pompa och ståt, haha! Jag har lovat honom att så fort jag skrivit alla prov ska vi fira så det står härliga till, men imorgon får vi nog nöja oss med att gå ut och äta gott på puben :)


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Tjusiga bilder!

(Tentorna går nog bra ska du se!)

2010-01-20 @ 20:23:42
Postat av: ToffeeBoy

Freak show, muuuuhahahahah!

2010-01-20 @ 21:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0