Morgonmys och lunchfika

För det allra mesta är det verkligen härligt att bo ihop. Ibland är det nästan lite för härligt, som i morse då jag gick upp, sminkade mig, fixade håret, åt frukost, klädde på mig, och sedan kröp ned under täcket igen och låg där i värmen och myste med min halvsovande pojkvän i nästan en timme. Tur att jag inte har ett fast schema just nu - det är så himla lätt att hamna i mysfällan!

Vid tiotiden satte jag mig på Costa och pluggade ett par timmar. Sedan gick jag till biblioteket där jag lämnade tillbaka böcker, kollade mailen, och pluggade lite till. Vid ett gick jag tillbaka till Costa för att fika med John. Det ska bli tradition det där med lunchfika, det har jag bestämt ;)

 

Mössan ska då alltid sabba frisyren. Jag är så trött på kylan!

En vaniljlatte, en blåbärsmuffin och en stor cappuccino

Kommentarer
Postat av: Simone

Så vackra ögon du har :)

2010-01-20 @ 01:36:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0