Jag längtar!

Åh vad jag längtar tills proven är över! Då kommer jag äntligen kunna glida runt här i Liverpool igen och göra (nästan) precis vad jag känner för, i alla fall en stor del av tiden. Det kommer bli så härligt. Lite lösa planer har jag redan med mina nya, härliga vänner; jag ska till exempel ut med Natalie och hennes korridorstjejer någon gång, och så har jag och Ryan pratat om någon form av gemensamt proven-är-över-firande.

På torsdag fyller John 25 år, och det ska givetvis firas ordentligt det med, så fort jag får tid. Vi planerar en dagstripp till Manchester på lördagen efter mitt sista prov; det blir nog att strosa runt på stan, och så ska vi försöka hitta någon fin restaurang att äta middag på. Det kommer bli toppen, det känner jag på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0