I'm only in it for the cash

Jag älskar att lära mig saker, men avskyr verkligen att plugga när jag måste. Nu när jag egentligen borde läsa läroböcker 24/7 känns plötsligt andra tråkiga sysslor inte lika farliga. När jag har suttit här vi skrivbordet och antecknat i någon timma får jag nästan lust att diska eller städa badrummet - helt sanslöst! Most of the time I don't mind studying, but today I'm definitely only in it for the cash...

 

Om man kanske skulle tvinga sig ut på promenad imorgon bitti också? Få igång blodcirkulationen och andas lite frisk luft... inte för att jag tror att luften här är särskilt frisk, men ändå. Det känns som en bra idé :)


Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Fin bild!!

2010-01-15 @ 14:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0