Hälften av tentorna avklarade

Idag fick jag tvinga mig upp ur sängen tidigt för att hinna till skolan i god tid innan tio, då provet i Development of International Business började. Av något outgrundlig anledning fick vi skriva det i en gympasal, vilket jag tycker är rätt kasst med tanke på hur mycket pengar vi betalar och hur många byggnader fulla av föreläsningssalar universitetet har att tillgå. Men men, gympasalen till trots kändes provet helt OK det med, liksom det igår. Så nu är hälften av tentorna avklarade och det känns underbart skönt! Nu har jag dessutom fredag, lördag och söndag på mig att plugga inför de kommande två proven.

Det är ju lite synd att jag inte har mer tid att fira just nu, men vi firade i alla fall lite smått idag med födelsedagsfika på Costa. John kom och mötte mig efter mitt prov, och sen promenerade vi hem tillsammans. Nu är det alldeles strax läggdags för mig - jag är i desperat behov av en tupplur! Senare ska jag visa er vad jag köpte för studiehjälpmedel idag. Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0