Firar gör man bäst med fika!

Världen ler mor mig idag, mina vänner! Min snälle pojkvän tvingade sig upp ur sängen strax efter åtta för att göra mig sällskap till universitetet; jag skulle dit för att hämta ett grupparbete som nu blivit betygsatt. Snacka om att engelsmännen inte vet hur man hanterar snö - inget salt, ingen sand, ingen åtgärd alls. Bara massa is. Usch. Det tog rätt lång tid att traska bort till Management School.

Så, hur tror ni det gick? Well, med tanke på att det är absolut första gången vi skrivit en marknadsföringsrapport gick det strålande! 68% fick vi, dvs en überstark 2:1, och endast 2% från en 1st. 2% från högsta betyget är minsann inte illa första gången, jag är hur nöjd som helst!

På vägen hem stannade vi på Costa och firade med varsin caffe latte och en stor blåbärsmuffin som vi delade. Mycket mysig start på dagen :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0