Efterlängtad post

Minns ni Kevin Murphy-produkterna min frisör gav mig sist jag var där? De visade sig vara riktiga toppenprodukter, så för en vecka sedan beställde jag nya. De jag fick lämnade jag kvar hemma, som en liten present till mamma, då de ändå inte fick plats i resväskan när jag skulle flyga tillbaka till England.

Jag betalade extra för expressleverans när jag beställde produkterna, men inte fan kom de snabbt för det! De skulle kommit inom tre arbetsdagar, men kom alltså först idag, dvs en hel vecka senare. Som svensk är man inte van vid att få post på helgen, men här är det inte ovanligt att man får post även på lördagar. Jag har dock aldrig varit med om att det delas ut post på söndagar tidigare, så det var en väldigt trevlig överraskning när brevbäraren knackade på dörren idag :)

Damage Manager - instant heat shielding spray
Anti Gravity - oil free volumiser

Nu står de fint i hyllan bland mina andra stylingprodukter^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0