Hahaha... wait, I don't get it...?

Idag har varit en väldigt slapp dag. Steg upp gjorde jag alldeles för sent, sedan kollade jag ett par grejer på datorn för att lugna mina nerver, tvingade upp John ur sängen, gjorde mig i ordning, och strax efter det gick vi till puben för att äta middag. Deras fish and chips är onaturligt gott, och jag glufsar i mig onaturligt fort. John skrattade åt mig, fast det gör han för det mesta så det var svårt att avgöra om det berodde på glufsandet eller inte...

 

Lidl ligger nära puben, så efter vi ätit gick vi dit och köpte sådant som behövdes. Och visst, Tesco är betydligt fräschare än Lidl, men lite variation är aldrig fel. Dessutom hittade jag en stor påse innehållande massa små påsar och andra typer av förpackningar fyllda med godis, som jag inte kunde motstå. Jag älskar godishamburgarna - de är nostalgi i godisform! Godiskorvarna-med-bröd är jag mindre positivt inställd till, trots att de smakar precis lika bra; färgen på själva korven känns bara inte rätt. Godis borde inte ha den färgen.

 

 

Kaffekopparna jag köpte igår. I love them ♥

 

Ett par nya förvaringsmöjligheter :)


Kommentarer
Postat av: JENNY

men åh! godis! :D

2010-02-01 @ 12:39:16
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0