Dagens skratt

Jag lade plugget åt sidan ett tag och satte mig i vardagsrummet och drack te med Annaël istället. Hon är väldigt lätt att prata med och har lätt till skratt, så än så länge känns det (lyckligtvis) bara bra att just hon flyttat in. Det är häftigt att vi delar uppfattning om britter och brittisk undervisning trots att vi kommer från så olika bakgrunder. Jag kom förresten just på att hon är lik Catherine Zeta Jones, och de var inte första gången hon hade hört det, så det måste stämma! Jag började tänka på det för att hon tyckte jag var lik Victoria Silvstedt, vilket kanske inte stämmer lika bra, haha! Men jag fick mig ett gott skratt i alla fall ;)


Perhaps if I grow some boobs and lips, and get some hair extensions? Nah, who am I kidding!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0