Bra betyg och brutala block

Det blev en morgonpromenad idag, men snarare en påtvingad än en för skojs skull. Igår kväll frågade Natalie om jag tänkte gå på dagens revision session i International Business, som jag fullkomligt hade glömt bort, så det fick alltså bli en promenad till universitetet i morse. Det som var snö igår är numera slask, vilket är ännu mer obehagligt att gå i eftersom det så lätt läcker in i mina skor...

Efter föreläsningen gick jag och Natalie till Student Support Office i Management School och hämtade våra rättade business reports. Jag fick 64% på rapporten, vilket (liksom gårdagens betyg) är en 2:1, och därmed alldeles utmärkt. Så jag är glad idag med!

Vi hann med en fika på Costa med innan vi skiljdes åt, och efter det gick jag till bokhandeln som ligger på skolområdet och köpte ett par block på rea. Det ena ska jag skriva lecture notes i, och det andra får bli till tutorials och seminars. De är verkligen brutalt fula! I love them ♥

Kul att framsidan på det lilla blocket är tryckt uppochned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0