Blue

Idag har jag blå ögonskugga, dagen till ära. Och med dagen till ära menar jag mest att det här är en dag då jag inte behöver träffa folk. Jag har nämligen två blå skuggor i en palett från Rimmel (002 Ice Princess) så jag tänkte passa på att testa en isblå variant nu när det är fullt av snö och is ute. I den här delen av världen är det dessutom betydligt mer accepterat ha ha ljusblå skuggor, så I went all out, haha! Och matchade gjorde jag med ljusblå kjol. Blå och omatchad går inte an - någon måtta får det vara på galenskaperna ;)




P.S. Den som tar det här inlägget på stort allvar och skriver en lam kommentar kommer jag slå hårt och länge. För den som inte förstått det än kan jag tala om att man får ta det mesta jag säger eller skriver med en nypa salt, så följ mitt råd och gör det, snälla ni! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0