Alla tentor avklarade!

Nu har jag inga fler prov att oroa mig över förrän framåt sommaren, och det känns hur skönt som helst! Efter sista provet idag gick jag, Natalie och Ryan till Starbucks där min John mötte oss. Det blev en kort men trevlig fika i firarsyfte, i alla fall för mig och Natalie. Ryan har fortfarande ett prov kvar, stackarn, vilket betyder att han inte får mer än ett par dag ledigt innan nästa termin börjar på måndag. Själv får jag en hel vecka ledigt, och den veckan ska jag verkligen njuta av, tro mig!

Efter fikan gick jag och John på stan lite, och jag köpte med mig en del mer eller mindre nödvändiga saker som ni kan få se lite senare. Just nu ska jag ta mig något att äta. Jag har bara ätit en banan och en blåbärsmuffin idag... nu i eftermiddag har jag varit så upptagen med att tjafsa med hyresvärden att jag glömt bort att äta. Värmen här i huset fungerar bara ibland, vilket inte är så trevligt nu på vintern :/

Hörs senare!

Jag idag, i färgglada leggings :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0