Welcome to my nightmare

Min motivation är så hög på natten; efter midnatt får jag lust att göra allting som behöver eller inte behöver göras. Det är då jag helst pluggar, stryker kläder, läser för skojs skull, eller plockar i ordning. Och så fort jag kommer in i det är det alltid dags att lägga sig, eller inte bara dags, då är det panik. Ska jag hinna få i alla fall fem timmar sömn är det bäst jag går och lägger nu! That sort of thing... Jag önskar att resten av världen var anpassat efter min dygnsrytm. Här stänger det mesta redan vid fem, villket känns rätt värdelöst när klockan redan är två och jag fortfarande sitter här i min pyjamas. Och visst, jag hade kunnat tvinga mig i säng innan midnatt och stigit upp innan åtta, men uppenbarligen är det mer lockande att låta bli.

Något som gör saken allt annat än bättre att jag drömmer mardrömmar varje natt. Varje natt. Förstår ni hur påfrestande det är att vakna nedstämd varje morgon för att  det känns som att en massa hemskheter har inträffat under natten? Det kan ta ett bra tag att skaka av sig den där känslan... Jag känner att jag borde göra någonting åt det, men har inte den blekaste om vad.

Vad gör man åt mardrömmar?

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Du vet ju att man kan lära sig att styra sina drömmar, det gäller bara att ta reda på hur!

2010-02-22 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0