Redo för utgång!

Såhär såg vi ut då vi gick ut tidigare ikväll:


Jag hade på mig min nya spetsklänning från Primark, och på vänsterhanden satt min nya ring. Den är verkligen massiv, och jag gillar den skarpt. Den var ett riktigt kap dessutom - kostade bara £1.50. Jag älskar Primark! Även strumpbyxorna är därifrån, kom jag på nu, och jämfört med vad strumpbyxor kostar i Sverige är de otroligt prisvärda. De lila jag hade på mig idag (50 denier) kostade £1, vilket ju är en överkomlig summa. I Sverige får man betala minst tre gånger så mycket för samma vara...

 

Vad gäller sminkningen så valde jag en lila sotning för att matcha strumpbyxorna, och för att lägga till en färgklick till en annars mycket svart outfit. Kamerablixten suddade som vanligt ut 70% av färgen, men jag kände mig i vilket fall jättefin och fick flera komplimanger för det under kvällen. Härligt!

 

John var uppklädd även han, hehe... Jag har antagit uppgiften att uppdatera hans garderob, och det här är den första outfiten jag köpte till honom. Vi gick runt på Primark och så gav jag förslag på vad jag tycker att han skulle passa i, och sedan valde han det han tyckte bäst om. Jag tycker att han ser jättebra ut i sina nya kläder :)


Kommentarer
Postat av: K.

See, told you never to use the flash ;)

Så vida det inte är en tillköpt - de är bättre! Då kan man justera och sånt. Lek med ISO och slutartid och färgen på inställningar så kan du få med dina färger bättre :D



Lecture put a side: liking the look ;)

2010-02-21 @ 13:36:44
URL: http://lehane.blogg.se/
Postat av: Sandra

K.: I know, I know... men det är så mycket lättare att stå och pilla med inställningarna när man har mer än 30 sekunder på sig att ta bilden, haha! Får vara ute i god tid nästa gång ;)

2010-02-21 @ 15:18:24
URL: http://liverpoolstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0