University approved calculator

Det finns bara en typ av miniräknare som man tillåts ta med in i provsalarna, och den här terminen kommer jag behöva en sådan eftersom jag läser både Business Statistics och Accounting and Finance. Jag tänkte att det är väl lika bra att köpa en redan nu så jag vet att jag har en nästa gång man behöver en. Jag blev minst sagt besviken när jag såg att det enda som skiljer den från miniräknaren jag redan hade är att det är en sämre modell, dvs mindre användbar, plus att den har ett litet klistermärke på baksidan med universitetets logga. Så jag tvingas alltså betala £8.49 för ett klistermärke om jag vill använda mig av miniräknare på proven. Helt sanslöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0