Tidig morgon i Kensington

Jag kunde knappt sova i natt, så vid 06.48 gav jag upp mina ihärdiga försök och steg upp. Jag har fixat mig i snigelfart, druckit varm choklad och tagit lite bilder. Här är en utav dem:


K., om du läser det här: idag har jag följt ditt råd och skippat blixten - tadaa! Inte har jag förstärkt kontrasterna i Photoshop heller. Det här är den krassa sanningen vad gäller färg; såhär blek är jag, och såhär röd är baksidan av vårt hus. Livet är fullt av naturliga kontraster... :)

Jag ska alldeles strax springa iväg till Costa och hälla i mig en latte innan första föreläsningen. Jag återkommer senare, bland annat med detaljer om vårt kommande besök i Sverige. Tills dess önskar jag er alla en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: K.

Haha, good girl! Jag kan inte Canon lika bra, men någonstans kan man ändra hur mkt färg bilden ska "ta in". Jag gillar intensiv, då brukar färgerna bli bra! :D

But I see nothing wrong with this!

2010-02-23 @ 12:07:58
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0