This is a happy day! Well, almost...

Idag publicerades våra betyg, och jag klarade alla mina tentor! Inte för att jag var orolig för att inte göra det, men det är ändå skönt att se det svart på vitt att man klarat proven med god marginal. Det är väl bäst att jag fortsätter i samma andra och tar tag i min Business Statistics-läxa nu, innan det blir alldeles för sent.

Hur användbart det än så har jag svårt att intressera mig för mattedelen av statistikstudier. Att tolka statistik har jag full förståelse för att vi behöver kunna, men att sitta och traggla formler är något jag naivt hoppades få slippa göra igen. Suck.

Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Grattis!

2010-02-26 @ 07:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0