The dress

Det här har varit en härlig dag! Efter skolan mötte jag John i stan, och så gick vi och shoppade lite, samt fikade på Costa. Vi har för en gångs skull rätt gott om helgplaner; dels planerar vi en hemmafest/krogrunda med Ryan och några utav hans vänner imorgon, och dels firar jag och John ett år tillsammans på söndag! Underbart ♥

Jag har inte direkt gott om utgångskläder, så jag slog till och köpte mig en spetsklänning idag. Jag köpte även en stor svart ring, för att göra outfiten komplett, hehe... som att jag behöver fler smycken... ;)


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Yes, den är jättefin! Du ser ut som en prinsessa (som D sa till mig när han var liten...)

2010-02-19 @ 23:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0