Socker, fett, koffein och obsceniteter

John stannade uppe hela natten och kollade på OS-hockey, så han låg helt utslagen här i sängen långt in på eftermiddagen, hehe... och jag lät honom slappa med gott samvete. Om jag är i skolan under dagen brukar jag be honom gå och handla, men jag hade inget viktigare att göra jag heller så det fick bli min uppgift idag.

Jag valde, inte helt oväntat, att gå till Tesco på skolområdet så att jag skulle kunna titta in på Costa på vägen. Marilyn Mansons självbiografi fick bli mitt sällskap när jag satt där och sippade i mig min latte; jag hann med ett helt kapitel innan kaffet tog slut, inte illa! Socker, fett, koffein och obsceniteter - livet är rätt schysst ibland ändå ;)

 


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Livets nödtorft...

2010-02-22 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0