Snart dags för fredagsmys!

Nu sitter jag och smuttar på Johns Cherry Coke. Kolsyrat är inte riktigt min grej, men jag gillar körsbärssmak, så Cherry Coke glider ner. För en gångs skull har vi en någorlunda detaljerad plan, trots att vi inte ska lämna huset ikväll; vi ska äta kina-plockmat som vi köpte på Tesco igår och se på film. Plockmaten är små knyten av olika slag (både kött, räkor och vegetariskt, tror jag), och till det blir det ris och sweet chilli-sås. Jag tror det blir riktigt gott!

Filmen vi ska se är den oerhört omtalade Avatar. Jag ska ge den en chans, men jag har svårt för animerade filmer, så vi får väl se hur det går. Jag tvivlar på att jag kommer beröras av en handling som rör blå låtsasfigurer, men vem vet, den kanske faktiskt är så bra som alla säger. Jag återkommer med min dom ;)

Jag idag

John i vårt gräsliga kök... Jag längtar så tills vi flyttar till ett eget ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0