Lördag eller söndag? Svårt att avgöra...

Okej peeps, såhär ligger det till: jag har haft en ytterst trist dag idag. Hittills that is. Jag har ätit mikromat till frukost - prawn curry med ris som kostar £1 på Tesco. Billigt, smidigt och gott! Jag vet att räkcurry kanske inte är ett typiskt frukostval, men till mitt försvar åt jag faktiskt inte frukost förrän framåt två...

Jag har städat badrummet lite grann och ställt in en air freshener-pryl där som ska dofta "spring petals". Den doftar gott på nära håll, men ännu har jag inte märkt någon större doftskillnad i rummet. Vad jag vill ha sagt med det här är egentligen bara att jag är mer huslig av mig än man kanske hade kunnat tro. Oh yeah, I'd make one hell of a housewife ;)

Jag har även läst nästintill ett helt kapitel i Global Business, samt skrivit ned det viktigaste så att det fastnar bättre i minnet. Ett kapitel låter förmodligen inte som någon vidare bedrift, men jag läser rätt snabbt och det tog mig ändå ett par timmar, så jag är nöjd med dagens studieinsats. Två timmar är bättre än inga timmar, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning, och försöka se till att kvällen blir mer minnesvärd än dagen varit. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Hade du skoj sedan? Det är bra att blanda lite nytta o nöje!

Du vet att jag är helt imponerad av dig som läser hela texterna där jag knappt ens begriper rubrikerna..

2010-02-07 @ 17:52:15
Postat av: K.

Åhhh, guuud, jag saknar dig! Kom till Stockholm!! Jag har inte suttit på ett café sen vi gjorde det senast! Sjuuukt! Istället har jag gått på ett sånt där "gym". Usch. Dålig vana! Man ska fiiiiika!

Är också trött på att bara se ett familjärt ansikte! Koooom då! Ser du hur många utropstecken jag använder!!!? Huh!!? Det är illa då!!! Så du måste komma! Kommer du!? (A)

2010-02-08 @ 03:15:32
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0