Liverpool Cathedral

Jag blev väldigt positivt överraskad när jag såg katedralen. Jag kanske till och med drar med mig mamma och pappa dit nästa vecka och visar dem runt ;)

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning så fort jag bara kan, så jag hinner i tid till gruppmötet. Just det, jag mailade läraren i ämnet angående våra kommunikationsproblem, och idag fick jag svar från henne. Hon förstod som tur var precis vad jag menade och verkar villig att ta det i åtanke när hon betygsätter vårt arbete, vilket känns bra. Jag är verkligen glad att vi har den läraren i en kurs även denna termin, hon är en riktig inspirationskälla!

 

Källa

 

Följande bilder tog jag igår. Jag tog en hel del bilder (vissa bättre än andra, hehe) så att vi ska ha tillgång till lite eget bildmaterial när vi håller på med vårt skolprojekt.

 









Kommentarer
Postat av: K.

Åh! Jag älskar kyrkor/katedraler! Det är vad som pågår i dem som oroar mig :P

2010-02-25 @ 13:42:36
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0