Jag ska bli med kaffebryggare

Imorgon ska bli en bra dag, det har jag bestämt. Den ser i alla fall lovande ut, jag ska nämligen köpa mig en kaffebryggare! För en kaffeälskare som jag är det riktigt jobbigt att stå ut med snabbkaffe. Det spelar ingen roll hur gott Nescafé är för att vara snabbkaffe, det är fortfarande inte lika gott som riktigt kaffe.

Imorgon har jag en Accounting and Finance-workshop vid nio, följt av en Integrated Marketing Communications-tutorial vid tio. Sedan är jag fri i tre timmar innan jag ska på gruppmöte. Under dessa tre timmar tänkte jag hinna med följande: ta bussen ner till stan, köpa kaffe, kaffefilter och currysås på Marks & Spencer, ta bussen upp till TJ Hughes och köpa kaffebryggare där, ta bussen hem och lämna kaffebryggaren, äta lunch, pussa lite på min John, och sedan traska tillbaka till skolan. Det kallar jag effektivt!

Hoppas bara inget oväntat händer så jag tvingas ställa in min plan; jag tycker inte om att ställa in planer... Det kommer bli så bra, bara jag hinner med allt det där :)

Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Aha - om några veckor får jag smaka på ditt kaffe - det ser jag fram emot!

2010-02-15 @ 20:46:26
Postat av: Simone

Så sant, bryggt/kokat är godare, dock orkar jag inte sätta igång bryggaren annat än på helgen, stress på morgonen :D

2010-02-17 @ 11:28:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0