Goodison Park

Anledningen till att uppdateringen varit så dålig här på bloggen det sista är främst att vår internetuppkoppling inte är vad den borde vara. När jag försökt i en halvtimme och fortfarande inte lyckats logga in på blogg.se så tryter tålamodet, vilket är synd när det finns grejer jag gärna skulle berätta. Men nu verkar det gå hyfsat snabbt, så jag ska ge det ett försök.

Idag har jag och John varit ute och rest inom vår hemstad. Vi har varit vid Evertons hemarena och köpt matchbiljetter till pappa och John. De ska se Everton vs Hull City den 7:e mars, och jag kommer att hålla tummarna tills de vitnar för att Everton ska vinna!

Området som Goodison Park ligger i känns som vilket Liverpool-område som helst. Det låg ett antal fish and chips-shops på parallellgatan, samt ett flertal nagelsalonger där det limmades på lösnaglar i skräniga färger för fulla muggar. Dessa britter... ;)


Welcome to Everton FC - Home of the Blues


Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Det kan inte bli bättre,

en vacker flicka och i bakgrunden Goodison Park!

Everton rules!

2010-02-12 @ 07:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0