God morgon!

Klockan är inte ens tio här, och jag har redan lyckats spendera hundratals kronor. Jag har nämligen just varit och köpt en lärobok i Accounting and Finance, för £45.99(!). Det är minsann inte billigt att lära sig trista saker! Just nu sitter jag på Costa (surprise!), och så fort jag druckit upp min latte och fått i mig min blåbärsmuffin är det dags att traska iväg till första föreläsningen i ämnet. Hoppas verkligen den som lär ut Accounting and Finance är mer entusiastisk än hon som lär ut Business Statistics; det är så mycket roligare att lyssna på någon som faktiskt verkar intresserad av det den pratar om :)

Ha en underbar fredag allihop!

 


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Tack detsamma!

2010-02-05 @ 20:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0