God mat, men ingen Avatar

Jag ansträngde mig lite extra i köket innan och lade upp maten fint (tycker jag, det kanske kan diskuteras?), så att det skulle kännas lite extra trevligt att äta. Maten var god - inte restauranggod, men för att vara färdigmat från Tesco var den prima!

Sedan skulle jag "bara vila lite", vilket givetvis var dömt att misslyckas, och när jag väl orkade öppna ögonen igen var det för sent att se Avatar. Kanske inte för sent i största allmänhet, men John vill se OS-invigningen vid kl 02, och vi hade inte hunnit se klart den innan dess. Jag tror den är ca 2 timmar och 40 minuter, så det är nog lika bra att vara pigg när man ser den. Får försöka imorgon istället :)

Tjusigt va?

 

Självutlösaren fungerar sådär... haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0