Efter flera försök...

Nu har jag äntligen lyckats ladda upp ett par små bilder, men det tog sin lilla tid. Jag började försöka vid åttatiden, och sedan dess har jag försökt ett flertal gånger varje timme. Jag har faktiskt ingen aning om varför uppkopplingen är så mycket sämre nu än den var i början, men sämre är den likförbannat.

Jag skyndade mig som sagt ner till stadskärnan efter att jag skrev förra inlägget. Tog tiden gjorde jag också; det tog exakt 20 minuter för mig att gå från huset till Liverpool centrums absoluta mittpunkt, haha! Inte illa! Fast då gick jag i rätt rask takt också...

Vi satt på den översta våningen på Starbucks, Natalie och jag. Man skulle kunna säga att det finns två och en halv våning, och vi satt och iakttog folket på den mellersta halvvåningen. We felt quite like God there, watching them from above^^

Vi tittade förresten in på Shared Earth också, innan vi promenerade upp till skolområdet, och jag köpte mig ett jättesött smyckesskrin. Mina halsband har legat och trasslat ihop sig i en plastpåse sedan jag flyttade hit, så ovanligt nog gjorde jag ett genomtänkt köp. Framsteg!

Nu är det hög tid att göra klar läxan i Business Statistics. Suck. Godnatt på er!

Natalie och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0