Dagens fynd

Jag satt uppe länge i natt och pluggade, vilket resulterade i att jag inte fick riktigt så många timmar sömn som jag hade velat ha, men jag har som tur är lyckats hålla mig vaken hela dagen ändå. Jag har varit på två föreläsningar idag, en i Accounting and Finance och en i Managing Across Borders, och överraskande nog var båda föreläsningarna riktigt intressanta. Okej, Accounting and Finance kan väl inte riktigt mäta sig med Managing Across Borders, men det är som tur är inte lärarens fel. Vi har förresten bara kvinnliga föreläsare den här terminen, och tre av fyra verkar väldigt trevliga och bra på att lära ut. Hoppas det fortsätter så!

Innan jag gick hem tittade jag in på Blackwell's för att köpa en pärm och några kuvert. De har rea just nu, och i en utav realådorna hittade jag den här boken:


Den har kostat hela £40, men nu var den nedsatt till £8. Jag hade dessutom nog med poäng på mitt rewards för att få ytterligare £5 rabatt, så jag fick den för endast £3 - det kallar jag fynd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0