Vår söndag

Jag vet inte vad som hänt med min dygnsrytm de senaste dagarna; jag har vaknat jättetidigt i tre dagar nu, trots att jag inte lagt mig tidigare än vanligt. Idag vaknade jag redan vid tjugo i sju, men som den tonåring jag är låg jag kvar och myste med John tills klockan närmade sig halv ett och vi båda steg upp. Vi drack lite te medan jag gjorde mig i ordning och sedan promenerade vi ned till stadskärnan. Det var rätt mulet ute, men väldigt milt, så vi slapp som tur var frysa. Synd bara att det inte var tio grader varmare, det hade inte varit helt fel!

Vi traskade runt på Bold Street, fikade på Costa, och köpte sedan med oss lite gott tills ikväll från Marks & Spencer. Det finns så många roliga butiker på Bold Street att man inte vet vart man ska börja! Idag köpte jag några söta saker till mig och mamma på Utility (ska snart visa er vad). Men först ska jag visa er ett par bilder vi tog idag i en lustig gränd:

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0