Tillbaka!

Okej, det har varit rätt dött här på bloggfronten... Jag hade som sagt gruppmöten både i lördags och i söndags, och i måndags var det dags att presentera arbetet. Presentationen gick bra, och efter den åkte jag till Barbara Daley och klippte håret. Sedan, så fort jag kom hem, slocknade jag i sängen och sov till nästa dag. Så går det när man sitter uppe och pluggar så länge att man bara hinner sova drygt en timme innan det är dags att stiga upp igen!

Nu är det alltså onsdag och jag har vaknat till liv igen efter ett par übersega dygn. Idag har vi varit på stan, jag och John. Vi åt en underbar middag på ret Hot Buffet, satte in pengar till hyran på Johns konto, gick lite i klädaffärer, och storhandlade på Marks & Spencer. Och nu ska vi alldeles strax se på Zeitgeist :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0