Mina nya söta saker

Här är dagens inköp:


Det var de här läppbalsamen jag köpte på Utility. Hur söta som helst! På bilden ovan är de jag köpte till mig själv; det till vänster doftar "Cherry Feast" och det till höger doftar jordgubbsglass. De på bilden nedan köpte jag till mamma. Till vänster har vi tuttifruttiglass och till höger "Chocolate Sprinkle". Jag kan helt enkelt inte motstå små söta saker... undra vem jag ärvt det av...?


Enligt reklamen har Marks & Spencer underkläder för alla former och storlekar, så jag passade på att ta mig en titt när jag ändå var där för att handla mat, och det stämde minsann! Jag hittar nästan aldrig bh:ar som passar i Sverige eftersom de flesta butiker inte har större än C-kupa om man har 70 runt ryggen. Men på Marks & Spencer hade de fanimig halva alfabetet, och jag hittade en 32DD (=70DD) som satt som en smäck! Snacka om att man känner sig kurvig när inte ens D räcker, haha! Jag börjar misstänka att storlekarna har blivit mindre på senare år...

Söt va? :)


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Finfina grejer! Vill ha!

2010-04-18 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0