God morgon!

Jag steg upp redan vid sextiden idag för att hinna med allt som ska hinnas med. Jag var helt slut när jag kom hem igår kväll, så jag försökte inte ens göra statistikläxan. Kan man inte hålla ögonen öppna så kan man säkert inte tolka control charts heller. Det kan jag visserligen inte nu när jag är pigg heller, men det är inte enbart mitt fel. Jag gick på föreläsningen och läraren lovade att det skulle finnas en massa exemplar av en viss lärobok i biblioteket och att svaren skulle finnas där, men det visade sig att det endast fans en handfull exemplar och vi är säkert över hundra elever så ja, you do the math.

Världshistoriens tristaste skolvecka fortsätter dessvärre ett tag till för mig; vi har gruppmöten inplanerade på både lördag och söndag. Klockan 12.30 på måndag ska vi presentera vårt arbete för... tja... folk. Och efter den presentationen ska jag fanimig fira arslet av mig! Då kommer det sista grupparbetet jag gör här i England vara över, och det kommer kännas underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0