Fredag

Äntligen fredag, och det ser ut att bli en bra sådan dessutom! Första föreläsningen är inställd, tutorialen som vanligtvis tar upp lunchrasten är inställd, och kvar blir bara en föreläsning mellan ett och tre i eftermiddag. Jag ska visserligen möta Duncan i biblioteket om 45 minuter och finslipa vår rapport innan vi lämnar in den, men det känns inte alls lika tungt som en två timmar lång föreläsning i Accounting & Finance.

 

Efter eftermiddagens föreläsning ska jag möta John i stan och så ska vi äta middag i form av kyckling på Nandos :)

 

Hej så länge!

 


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Vacker som en sommardag! och tröjan känner jag igen sedan jag var och hälsade på dig - du är jättefin i den!

2010-04-30 @ 19:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0