Första dagen tillbaka i Liverpool

Jag ville lägga upp bilderna redan igår men internetuppkopplingen fungerar fortfarande knappt alls. Virgin lovade att det skulle vara fixat senast den 29:e mars, men som vanligt ljög de jävlarna, och det nya fixat-datumet är den 19:e april. Det skulle inte förvåna mig det minsta om det fortfarande inte funngerar när vi flyttar hem i sommar. Ja, så är det här i U-landet England.

 

Något som britterna är betydligt bättre på är mat. Igår åt vi på Red Hot Buffet igen - min absoluta favoritrestaurang. Jag åt mig proppmätt på massa vegetariska vårrullar, japanska friterade räkor, peri-peri kycklingvingar, peperonipizza, och biff i svartpepparsås. Jag blev så mätt att jag trodde jag skulle svimma, men det hindrade mig inte från att pressa ned en hel del efterrätt också... bubbelgumsglass, jordgubbsgelé, strawberry delight, melon, ananas och lösgodis. John åt så mycket mat att han inte orkade någon efterätt alls, haha! Helt rätt!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ToffeeBoy

Jag vill också äta på Red Hot Buffet!!!

Peri-peri kycklingvingar mmm...

2010-04-15 @ 10:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0