Fast i bibblan en härlig vårdag

Solen skiner här i Liverpool, och det är riktigt varmt och skönt ute. Det är ofta kallare i vårt hus än utomhus, så jag vet aldrig hur jag ska klä mig... Idag tog jag på mig vinterjacka, sjal och vantar eftersom det ofta ser ut att vara varmare än det faktiskt är, men jag märkte snabbt att det var lite väl mycket kläder. Det slutade med att jag fick lägga vantarna i väskan och gå och bära på jackan och sjalen. Men men, hellre bär jag på en jacka än fryser arslet av mig!

Nu sitter jag i Sydney Jones-biblioteket och ska alldeles strax börja webdesigna. Det är verkligen hög tid att jag får tummen ur och sätter igång med det här Integrated Marketing Communications-projektet på riktigt. Önska mig lycka till, peeps! det kan behövas...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0