Costas strawberry cupcakes rekommenderas ej!

Det dröjde inte särskilt länge innan jag tröttnade på att webdesigna, men en del hann jag med som tur var. Vi halv två kom min John och mötte mig på Subway där jag åt lunch, och sedan gick vi till Costa och fikade. Jag ville inte ha någon kaka och John ville inte ha något kaffe, så vi kom undan ovanligt billigt idag. John valde en strawberry cupcake, och efter att ha smakat på den svor han att aldrig mer välja en kaka med färg, haha! Ett centimetertjockt lager frosting på en torr liten muffin känns inte riktigt som ett höjdarkoncept...

Jag har förresten just kommit in efter att ha suttit på en liten mur utanför huset och solat lite - det blir riktigt varmt när det inte blåser! Fast solning har aldrig varit min grej så jag tröttnade rätt snabbt. Nu tänkte jag istället rensa ut bland mina kläder här... usch vilket projekt. Jag blir så illa tvungen att lämna kvar en massa när vi flyttar hem, så jag tänkte lämna in det jag tröttnat på till Oxfam eller något liknande ställe istället för att bara slänga det :)

Jag

John

Strawberry cupcake och latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0