Becoming a Senate Rep

Jag kollade precis min skolmail och såg att jag fått mail från Bethan som är den som samordnar workshops för studentrepresentanter. Först trodde jag att det var ett massutskick till alla studentrepresentanter, men sedan såg jag att mailet vad adresserat till mig personligen. Hon uppmanar mig att ställa upp i valet för att bli "Senate Rep" nästa år och säger att hon tror att jag skulle passa utmärkt i den rollen:

 

Skulle jag stanna kvar i Liverpool så hade jag definitivt övervägt det, men nu är det ju så att vi bestämt oss för att flytta hem så det blir inget av det. Men smickrande är det i vilket fall. Det är ju alltid trevligt när någon tycker att man gör ett bra jobb!


Kommentarer
Postat av: Mulvishead

Ja, vi vet ju att du kan! Klart att andra också ser vad du går för - grattis!

2010-04-20 @ 08:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0