Snabbvisit i Linköping

När jag väl hade landat i Sverige stod min alldeles egna välkomstkommitté där och väntade på mig med kameran i högsta hugg!

 

På Skavsta flygplats var det inte riktigt så tomt som det ser ut, haha!


Vi stannade i Linköping på vägen hem för att hälsa på min fina pojkvän. I väntan på att han skulle sluta jobba tog jag, mamma och pappa en fika på Café Gyllen, och sedan släpade jag med dem till Monki där jag köpte en kavaj och en kjol. Jag vet, shopaholic är bara förnamnet, men till mitt försvar var båda plaggen på 75% rea, så det kostade mig inte alltför mycket ;)

 

Framåt tretiden kom John och mötte oss, och så åt vi middag på Ghingis. Jag och John firade tio månader tillsammans den dagen, så jag är jätteglad att jag fick träffa honom en liten stund ♥

 

Jag och mamma, och pappa och John :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0