Shoppingtur med Natalie

Dagens plan var att stiga upp, gå till skolan och lämna uppgiften, ladda gaskortet och elektricitetnyckeln med pengar, och sedan gå hem och lägga mig. Men precis innan jag skulle gå hemifrån fick jag ett sms från Ryan; han undrade om jag hade lust att gå och fika efter att jag lämnat in uppgiften, och sade att han isf kunde berätta om sin galna helg (haha!). Det erbjudandet var helt enkelt för bra för att tacka nej till, så vi bestämde att vi skulle mötas på Costa någon timme senare.

Jag gick alltså till Management School först och lämnade in Consumer Behaviour-uppgiften, och vem stöter jag på där om inte Natalie? Så jag frågade om hon ville hänga med till Costa, och som den fikaälskare hon är tackade hon ja utan tvekan. Vi satt där ett bra tag och pratade om allt möjligt, och jag njöt av min gingerbread latte - underbar!

Efter fikat skulle Natalie ner till Liverpool One och leta efter julklappar åt ett par vänner, och eftersom jag inte hade någon vidare lust att gå hem till ett tomt hus följde jag med. Först gick vi in på Primark där jag köpte den bruna toppen, accessoarerna och leggingsen, och sedan tillbringade vi nästan en timme inne på John Lewis. John Lewis är fantastiskt! Där finns verkligen allt man kan önska sig; hade jag bara haft pengar hade jag köpt hela butiken. Men det enda jag köpte idag var den här kalendern:

 

 

Den är från Victoria & Albert Museum, fylld med underbara bilder, och inget uppslag är det andra likt.
I love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0