Reunion!

Idag fick jag äntligen träffa Paulina och Kalle igen! Jag har saknat dem något otroligt där borta i England, vänner som dem hittar man inte varje dag om man säger så. Så nu, efter fyra månaders väntan var det alltså äntligen dags för en återförening. Först satt vi på Wayne's där jag hällde i mig både en varm choklad och en pepparkakslatte, och där jag gav dem mina look what I got you from England-presenter/julklappar. Sedan gick vi vidare till Claras där jag och Kalle smällde i oss varsin tacotallrik. På Claras får man massiva portioner, I like it! Det var så himla mysigt att träffa dem igen. Vi får helt klart ta en heldag tillsammans väldigt snart ;D

Jag och Brain...

och Kalle!

My very best friends ♥

Kommentarer
Postat av: K.

<3

2009-12-23 @ 14:13:07
URL: http://lehane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0