Primark-fynd

Bilderna gör verkligen inte plaggen rättvisa, men jag vill ändå visa vad jag har unnat mig i klädväg den senaste veckan, för det har verkligen fått mig på bättre humör!

Jag medger att den vinröda tröjan inte ser särskilt imponerande ut där den hänger på galgen, men på mig sitter den jättebra! Knyt runt halsen, markerade axlar och en underbar färg... Jag tror den och ett par svarta skinny jeans blir min juloutfit. Och skulle jag inte trivas i den är det inte hela världen - den kostade bara £3. Extra kul är det att det är väldigt osannolikt att jag stöter på någon med likadana kläder.

Den blå 'boyfriend blazern' kostade egentligen £13, men just den jag köpte var nedsatt till £5 på grund av ett nästintill osynligt litet skönhetsfel. Vad berättar jag inte, men felet är så meningslöst att det var värt att köpa blazern ändå, speciellt när jag fick den för ett sådant bra pris ;)

Det syns knappt på bilden, men leggingsen är mörkgrå acid wash, och jag som är en sucker för acid wash föll pladask för dem så fort jag såg dem. De kommer vara underbart snygga till kängor eller stövlar, och en mer feminin topp. Can't wait tills jag får ha dem på mig!

Den bruna bastoppen tänkte jag skulle passa fint under den blå blazern, tillsammans med accessoarerna jag köpte idag (visar dem lite senare).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0