Nästan redo att åka

För en gångs skull är jag ute i god tid; jag har redan packat och vägt mina resväskor, och det omsorgsfullt. Saker väger mer än man tror, eller i alla fall mer än jag tror. Jag fick plats med allt jag vill ta med mig hem, men det var på håret!

Nu ska jag bara slå in Johns present, sedan är det nog bäst att jag går och lägger mig. Jag har ju medvetet vänt på dygnet för att jag ska kunna hålla mig vaken imorgon natt, hoppas jag klarar av det utan problem. Och hoppas vågen vi har visar en sanningsenlig siffra, så att jag inte blir tvungen att slänga något på flygplatsen (i såna fall ryker müslin och torrschampot, jag varnar dig nu mamma, haha!). Förhoppningsvis ska det väl gå utan problem :)

Nu: godnatt, eller snarare god morgon!

Förra gången hjälpte Hasse mig att packa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0